Buketkemal tam olarak benim bu. hamile oldugumu öğrendik sonra 10 gün sonrası için doktor randevusu almıştım. daha randevu günü gelmeden kanamalarım başlamıştı.doktora göründük bebek yok dedi.sonra kürtaj dedi.inat ettim kaç doktora göründüm.9. haftaya kadar bekledik ve bebeğimi gördük kalp atışını duyduk çok şükür.ama 14. haftaya kadar full orkid gece kullandim. surejli yattim.su an 32 haftalik çok şükür 🥰