Anne12-3 Kızlar selam vücut ısım 37 normal ama ellerim ayaklarım adeta yanıyor birine dokununca acayip sıcaksın diyorlar sizinde hamilelikte oluyor mu devamlı bunalıyorum ateş basıyor
CansuAbinik Anne12-3 Evet aynısı bende de var. Bileklerimi ensemi soğuk suyla yıkıyorum 5 dk sonra hiç soğuk su değmemiş gibi ateş ediyorum 😂 Hiç terlemediğim kadar terliyorum ve asla üşümüyorum 🙈🙈
Huri54 Anne12-3 aynı dert bende de var eşim ne sıcaksın deyip duruyor 🤣 kışın beni kullan dedim güldü 😁
Anne12-3 CansuAbinik evet benimde öyle hamile olduktan sonra hala aynı doğumdan sonra düzelir inşallah kar yağsın yada biran once 😇😇😄
CansuAbinik Anne12-3 Lohusa döneminde de biraz yangınlar oluyomuş öyle diyorlar ama her vücut farklı tabiii. 🙏🏻