Kizlar şekerim hep 100 cıkardı en son 26 agustosta 92 çıktı. Bugun 110 cıktı doktora seker yuklemesi yaptrmamı söyledi. Ben gerekiyorsa yaptırmak istiyordum zaten. Ama hep 100 cikan şkerin üzerine ilk kez 110 cıkınca üzüldüm gerçekten. Dün sagliksız beslendim. Acaba o yüzden mi diye dusundum. Bir gun oncesi etkiler mi bunu bilemiyorum. Moralım bozuldu.Bu sekilde yuksek ciktı mı sizinde?