hhb53 ortapedi olan 500 küsürlük değil mi onu almadım hele iki tane hiç almazdım iki gün sonra büyürler yatcaklarmı beşiklerinde belli değil 😂 normal yaylı yatak aldım 160 lira olandan böyle yanyana değil şuanlık öyle koydum arayı açarım doğdukların da bu vaziyette bebeği koyup almak zor olur zaten belli süre yatağımın yanına alıcam bunları ilerleryen zamanda odalarına getiririm