Canım merhaba içini ferah tut banada söylemişlerdi genellikle bu kistler kayboluyor detaylı ultrasonda diğer organlarında birşey çıkmazsa korkma ve o zamana kadar genellikle kayboluyor banada öyle demişti doktor ve çok şükür kayboldu seni anlıyorum endişeni ama kendini ve bebeği üzme sakin kalmaya calıs dua et bol bol bizde eşimle çok üzdük kendimizi ama geçti çok şükür doktorun dediği gibi inşallah iyileşir yavrun iki test sonucun normal çıktıysada korkma genellikle diğer organlarda eğer bir sıkıntı varsa kistte varsa o zaamn problem var demektir.