Nurfatma1310 Sizde de sol kasık ağrısı oluyor mu 14 haftalık olduk bugün sabab uyandım sol tarafımda ağrı hissetim
isya12 Nurfatma1310 bende hala oluyo canım bazen yatarken bazen otururken bıcak gibi saplanıyo sol tarafım 24 haftalık gebeyim doktora söylediğimde rahim büyüdüğü bebek yerleştiği için olur dedi korkmana gerek yok ☺️