Bu postların altına bitiyorum hemen😔 malesef benim de öyle ayrıca benim de ilk gebeliğim 2.3. olmasıyla alakası olduğunu sanmıyorum.2 gün önce ağlamaktan mahvoldum kilitlendim resmen çok şükür iki gündür iyiyim. Doktor takviye veriyo ama kimisine iyi geliyor ben fayda gördüğümü söyleyemem her belki sürekli olmasını engelliyprdur ama oluyo yani.zaren doktor çekeceksiniz yapacak bi şey yok dedi 😔 napalm sağlıkla gelsin bebişler bi şekilde geçecek bu günler inşallah 🤲