Merhaba sevgili anneler, anne adayları 💜 2li Tarama Testini yaptırdım. %80 gerçeklik payı varmış, haftaya hayrlı sonuçları çıkar inş. Doktorum birde Fetal DNA testinden bahsetti. %99 sonuç veriyormuş. NİFT testi yaptıranlar var mı? Nerede yaptırdınız? Fiyatlarıyla yazar mısınız lütfen? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim 🌹