@Sdgcmnn geçen demiştim ya hacı sakirle yikicam.diye arkadaşım.onerdi dedim sende erime problemi yaşamıyor mu demiştin cesaret edemiyorum demiştin hatirlamissindir belki ben 101de aldım.haci şakir 4luydu rendeledim kapalı kutuya koydum bu gün geldi oglusumun kıyafetleri bugün yıkamak nasip oldu iki yemek kaşığı koydum makineye hiçbir şekilde erime problemi olmadı çamaşırlar çok güzel hacı şakir kokuyor ev ayrı güzel kokuyor ben çok memnun kaldım bundan sonra hep hacisakirle yıkarım