Evlat_can Taze-Anne28 aksine canım oğlumun adı efe hatta şu anda 11yasinda çok sakin efendi uslu bi bebekti şimdide öyle hatta biyere gitsek anne şu içebilirmişim anne yerimden kalkabilirmiyim diye sorardi🤣
Kuzey61 Ghkj 23 yaşında kardeşimi beyin kanamasından kaybetmeden önce abimin oğlu olacaktı ve isim konusunda tartışırken kardeşim Emir Efe konusunda o zamanda anlam veremediğimiz bir ısrar sergilemişti bilememiştik tabi onun cennete göçerken kendisinin yaşayamayacağı bir duygu için bu kadar ısrar ettiğini. Abimler farklı bir isme karar verince ‘tamam o zaman bende ilerde kendi oğluma koyarım’ demişti😔 onun oğlu olmadı… vefatından 2 ay sonra doğdu Emir Efemiz vasiyeti saydılar koydular. Kusura bakma alakası yok bekli ama Emir Efe ismi kutsaldır bende. İsmiyle yaşasın sağlıklı uzun güzel bir ömrü olsun kuzunun inşallah 🙏
Ghkj Kuzey61 amin inslh saoln ( başiniz saolsn rabm tum gunahlarini affetsn inslh mekani cennet olsn )❤
sissam1 Kuzey61 benim de 22 yaşında kardeşim beyin tümörnden vefat etti Mart’ta . Bn daha hanile bile deglken kardeşime oğlum olursa senin adını koyalm mı ablacm demiştim koy demişti şimdi hamileym allah İzn verirse oğlum olacak nasıl ismini koyarım bilmiyorum nasıl sesleneblrm bunu kaldırablr miyim bilmiyorum 😢
ftmaamdk Bizde Bilge kağan ve Enes arasında gidip geliyoruz :)) Eşim bekarlığındaan beri bilge kağan dediği için :D Kız olursa isimsiz yavrum :D 3 hafta sonra öğrencez bakalım :D
Meliha05 ftmaamdk yanlış anlamayın lütfen genelde bilge ismini kız bebeklerine koyulduklarını duydum ama enes çok güzel bence ☺️