Meltembektas1234 aaa aynıyız günü gününe. Benim de çarşamba kontrolüm. Korkma yeri daralıyor da belki ondandır diye düşünüyorum. Bide gün içinde biz hareket ettikçe onlar uyuyor gece biz dinlenmeye geçince de hareketleniyormuş. Benim de 2 gündür az hareket eder oldu. Sabah eşimi işe gönderirken baya hareketliydi hatta elimi koymadan dışarıdan gördüm ilk kez. Daha da hareketlenmedi. Bir saat önce bi minik hareketi oldu onun dışında sessizce içimde bir yerlerde duruyor 😃