Burcu3506 Çok şükür olmadı hamile olduğumda 2 hafta çalıştım sonra pandemi cıktı ve izne çıkardılar beni 2 hafta sonra evden başladı şirket, şuan 33. Haftam 2 hafta daha çalışıp bırakacağım hamilelikte sorun yaşamadım mide bulantısı vb . Ama çok zor gercekten