Mom36 doktorun iyi biri belli rahim filmini çekelim demiş ben üç sene en iyi diye gittim doktorlar dökdüm paraları saymıyorum birşeyin yok demişlerdi meğer tüplerim tıkalıymış doğuştan 6ncı doktor saolasun rahim filmi dedi direk özelde yapdırdım anesteziyle kapalı olduğu anlaşılınca acil ameliyat dedi hiç düşünmeden oldum şuan şükürler olsun hamileyim maddi anlamda durumun varsa özelde yapdır devlette uyutmuyorlar diye biliyorum iyi araştır ona göre yapdır geçmiş olsun