Eles yaaaa gerçekten mi ilk defa birini buldum yaaaa 🥰🥰🥰 hangi hastanede doğum yapmaya, karar verdin normal mi sezaryen mi olacaksın 🥰 yaaa bak çok mutlu oldum 🥰bende 7haftalıkken başladım Ayhan beye yaklaşımını çok sevdim bide cerrahisi çok iyidir diye duydum onunla çalışan Bi hemşire akrabamdan😍 daha Bi ısındım giresundan gidip geliyorum valla Ayhan beye