kelebekannesi01 Ağzımın tadı çok kötü kızlar benim gibi olan var mı 7+5teyim. Yardımcı olur musunuz nasıl geçer fikirlerinizi bekliyorum
EceEgemen kelebekannesi01 cnm çok normal ilk gebeliğimde bende de olmuştu sabah uyandığımda sanki pas yaşamışım gibi ama düzeliyor 10. Haftalara doğru 🙂
Arya12 kelebekannesi01 ay Allah belasını versin o acı tadın 4. Aya kadar geçmemişti su içsem afedersiniz b*k yemişim gibi tat oluyordu. Tek çare sabır etmek