urazaslan Kızlar ben 13+3 haftalık hamileyim ve 3 kilo aldım. İştahım çok açık🥺 Bununda iştah açtıgını ve kilo aldırdıgını okudum böyle bişey varmı siz neler yapıyorsunuz (gece yatarken içiyorum)
Merve__kozz urazaslan aynısını bnde kullanıyorum ama tok karnına içiyorum. 18+5 im ve hiç kilo almadım daha bence bünye meselesi 🙂
Eddaliko urazaslan Bu haftalarda iştahınızın açılması normal,ilaçla ilgisi olacağını düşünmüyorum.Bende kullandım öyle bir etki yapmadı☺️
pptya01 Ben ilk hamileliğimde içmiştim şuan 15 haftalığım daha başlamadım doktora gitmediğim için ama iştahım yine açık
bodurulku Bende imom kahverengi kullanıyorum iştahım açıktı zaten gündüz tok karnına içiyorum 20+6 tüm 4 kilo aldım