Burda sessiz sessiz acaba ben ne zaman doğururum derken sıra bana geldi 😊
Cuma günü saat 9 da normal kontrole gelmiştim aslında 40+5 olmuştuk artık doktor kontrolümüzü yaptı ntsde sancı çıktı ama bende hissedilen bişey yok çatı muayanesindede 2 cm açılmam çıktı ve yatışımı verdiler ve suni sancıya bağladılar gece 1 e kadar hem kendi sancımı hem suni sancı çektim hemde rahim yumuşatma için iğne yaptılar gece açılmam 3 cm oldu ve suni sancıyı kestiler sabaha kadar kendi sancılarımı çektim sabah 8.25 de kendi sancılarımla bebişimi kucağımıza aldık 😊
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😊 Darısı tüm doğum bekleyen annelerimize olsun inşallah 🙏