Ozgenes Arkadaşlar merhabalar 5+4 teyim ama kaşık ayrım var ve lekelenmem var normalmidir yaşayan varmı
dogamoms Ozgenes canım yerleşme kanaması olabilir ama olmayabilirde doktorunla görüş progestan verir bol bol dinlen hayırlısıyla nasip etsin rabbim 🤲🏻 Ben de 2 hamileliğimde de yaşadım
tugbaayilmazz Ozgenes bende de lekelenme var canım doktora gittim progestan verdi şuan kesildi fakat hala kullanıyorum ilacı haftaya inşallah kalp atışını duycaz şuan 6+4 olduk
Oykuaygun Bende de var. Düşük tehlikesi oluyor çok dikkat et ağır falan kaldırma ağrıların artmasın. 2 haftadır progestan kullanıyorum bende