Merhaba bayanlar
38+1 haftalığım 5 gün önce nişanım geldi doktor 1 cm açıklık olduğunu 1 hafta 10 güne doğum olur dedi ama ne sancı ne belirti hiçbişey yok benim gibi olan varmı yada bu şekilde nişanı gelip bi kaç gün sonra doğum yapan artık korkmaya başladım suni sancımı alcam kendi sancım olmucakmı diye 😔