denizz89 Hanımlar 16haftalık hamileyim sol tarafımda karıncalanma tarzı bişeyler oluyor iki gündür hani rahatsız etmiyor ama ben korkuyorum kötü bişey değildir dimi o?lütfen yaşayanlar yazsın yoksa yavrumun hareketi mi bilemiyorum hiçbişey
Deletedmom15257 denizz89 cnm bende 15+3 haftalığım aynısını yaşıyorum hatta kaşıyorum ben gidiklaniyorum o meğerse bebekmis 🙂
Deletedmom15257 denizz89 evet cnm benimde sag tarafta bebek ilk zamandan beri ve ben meyvesuyu visne icince oluyo 😍
denizz89 @Deletedmom15257 Allah saglıkla kucagmza almayı nasip eylesin bizlere canm yavrum yaa valla duygulandm şimdi🙈☺🤗🤲
denizz89 @Deletedmom15257 benimki erkek ..oyüzden soluma vuruyor ozaman yavrum☺🙈😅buarda çok altta değil canım katıncalanma göbek hizasnda değilmi
Deletedmom15257 denizz89 benim göbek deliğinin az aşağısı ve sağda bu arada sağ sol cinsiyet belli olmaz cnm Hepsi hurafe seylee
denizz89 @Deletedmom15257 bilmiyorum genelde öyle diyorlar ya canm ondan dedim🙂inşAllah yavrumun hareketidir canm sıkıntı olmz Allahm korusun hepimizi🤲