Havagul Özel Bi hastaneye gitmeye başladım bugün 34+3 haftalığız doktorum haftaya gel çatı muayenesi yapalım dedi sizce erken degilmi bide korkuyorum biraz bu çatı muayenesinden sanırım sizin nasıl geçti 🤗🌺🤗
Tatlisannedilekk Havagul 37+4üm bugün oldum bende çatı muayenesi benimki iyi geçti sadece kendini rahat bırak hiç kasma cnm, ama seninki çok erken ya
Kapalikutu Havagul erken sanki ya doktorum doğumu tetikleyebileceği için prematüre sınırını aşalım sonra yaparız demişti. 38.haftada oldum ben
Damlaefe Havagul benim bebiş biraz iri ve çok aşağıda olduğu için bana 35 haftamda yapmıştı şimdi 38 olduk bi sıkıntı olmadı bende ama tabi kişiden kişiye değişir.
ags Havagul ben kasılmalarım sebebiyle 33. Haftada oldum. Doktorunuz belki bir durumla karşılaşıp çağırmıştır. Tetikleme falan da olmadı 36+4 olduk bekliyoruz
Havagul Kapalikutu bende erken oldugunu düşünüyorum ya izin vermicem 35 de en azından 36 dan sonra yapsın sonuçta acele degil yani
fubaaa00 Havagul bn 39 hafam bitmek uzere halaa muayene yapilmadi bana doktordan doktora degisiyor galiba son ana kadar bakmiyoalr sanirim cati darligina v.s
Tugbaali Havagul bana da dün yaptı doktorum kasılmalarım var diye 35+6 idim.. kendinizi kasmadığınız sürece abartıldığı gibi bi acı yok 10 saniye sürüyor zaten
Hulyadurmus Hayır canım erken değil zaten 35 hafta ve sonrası yapılıyor doktora göre değişiyor bu durum bende 35 haftalıkken çatı muanesi oldum ve 38 haftalığız bir sorun olmadı ve inan 2 sn sürüyor kendini kasmaman yeterli 🤗