Melek0720 Merhaba hanımlar hamilelikte bobrek büyümesi meydana gelen oldu mu ? Ben 21 haftalik hamileligim detaylı utrasonda bende böbrek büyümesi tespit edildi yarında bu yüzden stent takılacak böbreğe bebeğe zarar vermemesi için bu durumu yaşayan oldu mu ?
Meva-annesi Melek0720 b bende de var 5.aydan beri 8.aya girdik şiddetli agrım olmadığı ıcın taktırmadım cunku erken doğuma sebebiyet olabılır
Melek0720 Salser1985 sanırım büyümüş baya o yüzden stent takalım diyor inanın çok zor bir durum. Ben kendimi geçtim evladımı düşünüyorum ona bir sey olmasından korkuyorum.
Melek0720 Dyguak peki stent taktirdiktan sonra agriniz vs oldu mu ? Peki ameliyatta ne gibi işlemler uygulandi anestesi vs yaptılar size
Melek0720 Dyguak Hım çok teşekkür ederim. Yüreğime su serptiniz resmen çok sağolun. Peki stentten sonra vajinada agri vs oldu mu ?