282806 Adetime henüz 7 gün var ama hamilelik belirtilerim olduğu için erken gebelik testlerinden alıp yaptım. İkinci çizgi çok çok silik çıktı. Biraz önce de leke şeklinde akıntı görmeye başladım. Yardımcı olur musunuz. Hamile miyim?
Mamyr 282806 çok erken test yapmışsınız bazen beta az da olsa vücutta adete yakınken oluyo ama testinizin resmi varsa bakabilirmiyim akıntı derken
mrv010197 282806 test sonucunu yükleyebilirmisin ben hamile olmadan önceki ay inanın bazen istemesekte biliçaltı olduğumuzdan adete yakın hamilelik belirtileri hissedebiliyoruz ama bende şöyle olmuştu adetim birgün gecikmişti bende çok sevindim hamileyim sandım gecesi kesik kesil açık kahverengi geldi bende korktum ayaklarımı uzattım falan birgük sonra adet oldum çok üzüldüm ettiM sonraki ayda adet görmedim meğersem hamileymişim üzerine görmüşüm ama dediğim gibi ben kafaya takan biri değildim ama bilinç altında acaba bunay kalırmıyım zihni olduğundna kendimizi öyle gibi hissedilmiyoruz
Zeynep248 282806 İkinci çizgi silik çıksa bile hamilesiniz sabah ilk idrarla Yaparsanız daha verimli sonuç alırsınız ama bence direk bi kan testi yaptırın derin en doğru sonucu o veriyor
282806 Mamyr resim nasıl yükleniyor🤭 yapamadım onu bir türlü. Kahverengi akıntı. Normalde ben günümden erken adet görmem. Erken olunca da iyice kuşkulandım
sntn 282806 bende adetime 1 hafta 10 gün vardı sürekli yorgun ve uykusuz hissettiğim için test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı ertesi gün ilk idrarla denedim biraz daha belirginleşmişti direk kan testi verdim hamile olduğumu öğrendim canım ilk idrarınla dene birde
DaisyMom 282806 google hizli resim yazip cikan linke resmi koyup altta linkler cikacak kopyalayip buraya yapistirin 💕
sfk88 Çok silik bile olsa çizgi varsa hamilesinizdir. Ben de adetime 5 gün kala yapmıştım erken test ile silikti, adet olacağım gün yaptığımda tam çizgi çıktı. Hayırlı olsun
Gamze1315 282806 evet hamilesiniz 2 ncı çizgi var gorunuo ama daha yeni olabilir onun için gözün aydın olsun sağlıkla kucağına alırsın ins sağlık ocağında kan vermeyi unutma değerlerine baksinalr 😊😊
Nisaaa Hamilesin canım benimde böleydi kan verdim beyan 6.9 cıktı suan 54 .9 oldu maşallah nazar deggmesin direk kan ver bende adetten 1 bucuk hafta önce öğrendim cok uyuyordum ve yemek cok yiyodum gögüslerim hassaslastı dokunamıyordum resmen.
282806 Çok sağolun teşekkür ederim 😊 inşaallah öyle olur. Ama gelen akıntı kafamı karıştırdı. Ben iki hamilelik geçirdim. Biri maalesef düşükle sonuçlandı ama hiçbirinde kanama olayı yaşamadım. Adet mi oluyorum diye korkuyorum