Sancar Okadar alışmıştımki. Mide bulantım. Bi anda bitti hiç yok. Dun ve bugun hıc bulanmadı. Ee halıyle ınsan garıpsıyo. Uykuya dalarken bıle bulanırdı. Bi terslık yoktur dımı. 🤔
Huriyeolgn Sancar gectı dıye güvenme canım o haftalarda benım 1 2 gun olmazdı tekrar baslardı hala bulantı hapı kullanıyorum gecmıyor ama 12 den sonra azalıyor dedıler benım oyle olmadı fakat o haftada rahatlayan cok
Emeels Benimde o haftalarda haftada 1 gün kusmam oluyordu sadece şimdi 12 haftalığız hergun olmaya başladı gözünü korkutmayayım ama kusmama rağmen o 8 9 10 haftalarimdan daha iyi hissediyorum yorgunluğum ve uyku isteğim azaldı