mrs_elisah Selam güzel anneler ve anne adayları 🌸 Eşimle kızımıza vereceğimiz isimin anlamı güzel ve naif kibar olmasını istedik. Yeni modern kısa isimler içimize sinmedi. ( lütfen yanlış anlaşılmasın ) İçimize sinen 2 isim oldu. Biri “Amine” diğeri “Zeynep”. Biz daha az olduğu için “Amine” ismine karar verdik. Ama kime söylesek beğenmiyorlar. İlerde çocukla dalga geçerler diyor. Hamile kaldığım ay ( gebe olduğumu bilmiyorken ) rüyamda kızım olduğunu görmüştüm. Adını “Lina” koyuyordum. Eşim "Amine’nin yanına Lina ismi yakışmıyor dedi. Ama herkes kötü isim dedikce moralim bozulmaya başladı. Başka isimde düşünemiyorum sanki kızıma ihanet ediyor gibi hissediyorum 😕 Kızlar yorumlarınıza fikirlerinize ihtiyacım var 🌸
Temmuz7 mrs_elisah benim arkadasımda lisede değiştirmişti ismini amine nur du. art niyetli insanlar hakikaten çok bunaltmıştı kızı saçma espriler noktalama işaretlerini siliyorlardı filan Mine nur yaptırmıştı 🤦♀️
akcayaanneoluyorum mrs_elisah Siz ne istiyorsanız onu koymalısınız 🙏🏻 Belki ileride dalga konusu olmasın diye olumsuz düşüncelerle yaklaşanlarda olmuş olabilir. Önemli olan sizin ne düşündüğünüz. Ben de Allah izin verirse kızımın adını “Akça” koyacağım. Hala söylediğimde tepki verenler var 😅 Kayınvalidem ilk duyduğunda “Ne kadar iğrenç bir isim” demişti 😂 Kimsenin ne düşündüğü önemli değil o yüzden. Önemli olan sizin ne istediğiniz. 🦋☘️
Aykam Merhaba mən Azərbaycandan yaziyom sa salim kucana alasın inşallah bebewni🤲amine ismi qayət güzel. Banada bazen diyorlar bawka isim koy mende gebe kaldığım zamandan 1 isim söylemişim inşallah onuda koycam🤲
Ezgim Bizimde oglumun ismini begenmiyorlar Ertuğrul koyucaz ins baska.isimmi yoktu gercektenmi bunu koyacaksiniz falan diyolar ilk zamanlar kafama.takiyordum taki 2 yasindaki oglum ertug diye karnimi opene kadar 😊 simdi kim ne demis umrumda degil saglikli sihatli kucagimiza alalim evlatlarimizda ayse olmus ahmet mehmet olmus farketmez 🙏
bebegim_28 Ezgim benim arkadaşımın oğlununda adı Ertuğrul gayet güzel bi isim ama ben isim kısaltılmasını sevmiyorum ilerde erto demeyin çocuğa arkadaş oğluna hep öyle diyor 😒😒
Sancar Lina ismi, ‘Eski Yunan’da olimpiyat oyunlarında kazananlara verilen, zeytin ağacı dallarından ve yapraklarından yapılma taç’ anlamını taşımaktadır.
mrs_elisah akcayaanneoluyorum cok teşekkür ederim canım 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Akça sade kibar bir isim 🌸😊
Sermec27 mrs_elisah peygamber efendimizin annesinin ismi amine bence cok güzel bir isim yanına bir isim de düşünebilirsiniz tek te koyabilirsiniz 🌸
Mucizem-m Merversan çok güzel bir isim sen başka isim koysanda yine kusur bulurlar bebek sizin keyfini çıkarın herşeyin Allah hayırlısıyla kucağınaza almayı nasip etsin
kevserkara mrs_elisah Amine lina çok güzel bence ki en sinir olduğum şeydir sanane arkadaşım anası babası karar vermiş koymuş güzel değil ne demek böyle insanlar muhattap olma arkadaşım gerçekten benimde kızım olucak masal lina koycaz eşim masal istedi bende lina ben hep 2 isim istiyordum zaten