Merhaba arkadaşlar, bize bişey danışmak istiyorum. Ben tatile gittiğim için geçiktırıcı ilaç ve sonrasında tarlusal ilaç kullandım. Meğerse 10 haftalık gebeymişim. İki doktora gitti biri birşey olmaz dedi, diğeri çok tehlikeli bebeğe zarar vermiş olabilir dedi. Hamıleyken bu ilacı kullanan oldumu? Carsamba günü ikili testim var çok heyecanlıyım ve korkuyorum İnşaAllah bebeğime zarar vermemiştir.