Arkadaşlar merhaba. Yarın tam 34 hafta oluyorum. Doktorum bir bucuk ay onceki kontrolde bebegin kilosu ve boyunun cok iyi olduğunu soylemisti sonra iki haftada bir kontrol istedi. iki hafta önceki kontrolde bebeğimin zayıf ve minyon olduğunu kilosunun 1790 gr olduğunu söyledi. Bugün tekrar kontrol vardı 1800 gr küsur dedi bu kez. Renkli ultrason istedi. Bi problem yok sadece minyon bi bebek dedi. Ama icim hiç rahat değil. Ilk bebeğim 34 haftada kaç kilo olması gerek bilmiyorum. Artik haftada bir gel bebeği kontrol edelim dedi. Yardımcı olabilicek arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.ayrıca antalya merkezde doktor tavsiyesi olan var mı?