Elfmstfa13 şöyle; eşiniz pozitif çıktığında hemen ilçe sağlık müdürlüğünü arayıp bilgiyi vermeli ben pozitif çıktım evde eşim var hastaneye gidemiyoruz diye. Birkaç saat içinde filyasyon ekibi arayıp hemen gelip size test yapar. Ben yaptırmadım çünkü eşime ben bulaştırdım. Beni direkt pozitif kapsamına aldılar. 15 gün içerisinde ikinci testi yapamıyorlarmıs, 10 gün sonra negatif olup olmadığım hakkında test yapacaklar. Eşimle evden çıkmıyorduk, önce ben hasta oldum 5 gün sonra eşim hastalandı. Ben ona geçirdim, hamile olduğumuz için test yapsalar da hiçbir şey yapamıyorlar. Sadece parol kullanabiliyoruz. Size tavsiyem, eşinizle her şeyi ayırın. Onu ayrı bir odaya koyun, mümkünse tuvalet veya ortak olanları da ayırın. Kullanacaksanız da maske ile kullanın. Ben eşimden önce hasta olduğum için ondan önce negatife dönecekmişim. Siz de buna dikkat edin ve doktorunuzu bilgilendirin.