Merhaba kızlar bugün 39+4 oldumm ve doğum için bir belirtim yok .. normal doğum istediğim için bekliyoruz.. dün muaneye gittim ve doktorum 2 gün sonra yine gel açılmana bakalım dedi..çocuğun başı aşağıda ve suyu vs gayet iyi .. benm tereddütüm şu.. eğer 2 3 cm açılmam varsa suni sancıyı vs önericek sanırım.. bu noktada kafama takılan şu oldu.. suni sancı veripte açılmam olmazsa sezeryana yönlenmem gerekicek.. ama beklersem kendi açılmam olur mu? Yani kendi sancımı beklerken normal doğuracakken acaba suni ile sezeryana yönlenirmiyim? Bu konuda bilgisi olanlar var mı?☺️