Mom103 Demin hiss etdim bi bakayım dedim 37.1 doktorumu aradım neden yükselmişki dedi ilaç dedi yarım içtim düşmezse bi yarım daha içicem
Alara95 Mom103 38yi bulmadığı sürece sorun yok. 38u de bulursa doktorum Parol (parasetamol) günde 3 önermişti. Endişelenme😉💗
Selo39 Mom103 canım sadece senin değil herkesin normal vücut ısısı 36 dur zaten, ama 37 de bir ateş değil yani
Mom103 Miranadar ben internetdende baktım. 37 nin uzerine kıkıyorsa düşürmek gerek heleki ilk haftalik gebelikte . Yukselmesi kötu sebebler doğura biliyor . Hele 3 kaybım var o yuzden korkuyorum.