Kamileyldrm ayyy inşallah aslında benim olayım doğumdan korkmak değil cocukluğumdan beri cok ciddi hastane fobim var baskası için bile gitsem o kokuyu aldığımda bağlarım çözülüyor 32 haftalığız bizde her kontrole gittiğimde tuhaflaşıyorum elim ayağım tutmuyor :) Allah yardım edicek hepimize ve atlatıcaz inşallah ♥️