Kızlar merhaba
14+1 haftalığım ve bir aydır prillam dr bulantı i için geceleri yatmadan bir tane içiyorum. Doktor vurgulayarak güvenilir ilaç dedi ama uzun süre kullanan var mi aranızda? Ya da sağlıklı şekilde doğum yapan bu ilacı uzun süre kullandıktan sonra?
Doktoruma kontrolde sorucam ama sonuçta ilaç bu, be düşünüyorsunuz kızlar?
Ilacı içmeden gecelerde bulantı hala var . İçiyorum hala..