37 haftadym Allah askina kizlar kafayı yiycem dün acile gittik burda da post açmıştım zaten hafif sancılar oldu açılmama baktı yok dedi rahimde yumuşama var dedi bide nst istedi bebek haraketsizdi düz cikti serum verdiler düzeldi geldik sabah kalktım kahvaltımı yaptım uzandım sadece bir dalgalanma oldu haraketi başkada yok yemin ediyorum aglick duruma geldim yarın doktorumla doğumu konusucaz dua edin