37+4üm çatı muayenemi oldum bugün. O kadar çok korkuyordum ki çevremden duyduklarımdan ve burda okuduklarımdan dolayı ama korkulacak hiçbir şey yokmuş gözünüzde büyütmeyin, sadece kendinizi rahat bırakın yeter 5-10saniye sürüyor zaten😉 doktorum kalkabilirsin dediğinde bitti mi dedim o derece birşey hissetmedim ki ben canı çok çok tatlı biriyim ben atlattıysam herkes rahatlıkla yapar🙂 çok şükür çatımda müsaitmiş normal doğumu bekliyoruz bakalım oğlum ne zaman gelecek👶🏻💙