Fikirlerinizi ve görüşlerinizi merak ediyorum ilk hamileliğim 🤗
Kelebek9655 tabiki güzel gayet iyi
Kelebek9655 bizde 38iz 3000 gayet normal ve güzeliz 😊
Kelebek9655 bende 36 3200 dedi kişiden kişiye değişir ama iyi yani
Kelebek9655 38+4 de kizimi dogurdum 2880 gr gayet saglikliydi sizinkide iyi merak etmeyin
Sera34 benimde 38+2 de 3170 di bence normal canım
Sera34 teşekkürler 😘
Zeynepli1234 hayırlı dogumlarımız olur sağlıkla inşallah canım 🤲🏻
Fatmanurrr23 hayırlı dogumlarımız olur inşallah sağlıkla 🤲🏻
Bende bugun gittim. 37+6 3100 53 cm dedi. Normal çok şükür
Gijok çok teşekkürler allah bagışlasın 🤲🏻