Benim gibi gece gündüz kesintisiz bulantı yaşayan var mı? Daha 6+5 iz bulantıdan hiçbirşey yiyemiyorum beslenemiyorum hep açım çok canımı sıkıyor bu durum sevdiğim şeyleri dahi yiyemiyorm bebeğim gelişemeyecek diye korkuyorum. Çarş dr randevum var soracağım doktoruma.. Benzer şeyler yaşayanlar var mı siz neler yaptınız?