Biranne_02 Ya kızlar adet olacakmış belirtim var ama adet olamiyorum birturlu öyle karnım ağrıyor ki sabahları diyorum kesin adet olcam. Bebek varmıdır sizce ?
Birgul Biranne_02 kaç gün gecikti ona göre test yapın varsa çıkar, hamilelik belirtileri gibi belirtilerde olabilir benimde kasıklarıö olacakmışım gibi ağırıyordu
Deryayurt Biranne_02 aynı durumdayızz 1 gün gecikti hala olmadım pek ağrım yok ama ara ara bel ağrısı oluyor adet olacak gibi 2 saat önce test yaptım negatifff 😏😏
tazegebee Biranne_02 erken gebelik testi var ondan al yap canım silik çıkabilir. bende her gün adet olucam diye bekledim ama olmadım simdi 14+4 olduk şükür. hadi inşallah Allah gönlüne göre versin.
Biranne_02 Birgul valla hâlâ adet olmadım ama teste yapmadım birdaha evde yoktu yarın yaparım inşallah alirda bakalimm
Deryayurt Biranne_02 sabah ilk idrarınla test yap bakalım başka belirti var mı adetlerin genelde düzenlimidir
Biranne_02 Deryayurt adetim genelde düzen lidir benim başka belirti bel ağrısı kaşık agrsi karın ağrısı bı sizi böyle karnimda
mrv_b bende her sabah adet olacağım diyerek kalkıyordum ama test yaptım pozitif kan verdim pozitif hala karın ağrısı göğüs şişkinliği var belirtiler aynıymış zaten adetle 😌
Deryayurt Biranne_02 o zman yarın sabah bi test yap bence varsa silik de olsa çıkar inşallah vardır ♥️