Canım aynılarını bende yaşadım daha adetim gecikmeden test yapmıstım 2 kere pozitif cıktı ama aynı senin gibi karın ağrım lekelenmem de oluyordu beta hcg ilk başta 500 cıktı ama kese hem üstten hem alttan muaynede görünmedi 2 gün sonra beta 1000 oldu kese yine görünmedi doktor dış gebelikten süpheleniyordu ama ertesi gün beta bi anda 300e düştü kimyasal gebelik yani bos gebelik dediler, insallah aynı sıkıntıları sen yaşamazsın
Bu sürecte 2 günde bir kan testi yaptırman gerekiyor