NerminUmut Merhaba, Sacimi kestirip kestirmemekte cok kararsizim. 30+4 üm suan ve bu sicaklar beni mafediyo kestirmek istiyorm ama ömrü azalir diyolar. Acaba Hamilelikte sacini kestiren varmi?
Narin9 NerminUmut batıl inanç canım bunlar inanma yok öyle bişy. Allahın verdiği ömrü saç kestirmek mi kısaltacak? İnsanın doğumuda ölümüde bellidir. Doğum ölüm şaşmaz.
Deletedmom399 NerminUmut hangi kutsal kitapta yada Rabbimin hangi ayetinde yazıyor ömrün kisalmasinin saca bağlı olduğunu? Inanma canim böyle şeylere Rabbim ömür verdikten sonra kıl tüy herşey bahane.
Neslihankk NerminUmut yavrum inanma öyle şeylere Ilk hamileligimdede kesmiştim çok sıcak diye 2. Hamileliğim bilmiyodum hamile olduğumu kahkul kesmiştim bilseydim de keserdim Nefes alamıyoruz valla sıcakta saç bunaltiyo benide eşim izin verse erkek modeli yapicam 🤭🤣
hhb53 Hurafelere inanmayın bunları yayanlarında akıl mantığından şüphe ediyorum. Hamileleri durduk yere strese sokuyorlar. 🤦🏼♀️ Bir saç ömrümü belirler.
NerminUmut Ne bileyim bu ikinci Cocugum ilkindede kestirmemisdim ama hem degisiklik istiyorum hemde bu sicaklardan artik bunaldim. Tabikide Allahdan baska kimse bilemez. Gaza geldim kuaförümü ariycam 😂
Arifcan16 NerminUmut hurafe seyler bunlar inanmayın lütfen bende kestirdim 17 haftalıkkrn şuanda 31+6 günlügüz cok şükür 🙏🏻
Merkem NerminUmut ben kısalttım bebeğin ömrüyle saçın ne alakası olabilir zaten herkeste kocakarı lafı dedi dinende araştırdım öyle bir durum yok yani kesebilirsin
dilan123_nuri Ben kestim şu an omuzuma geliyor inanma sakın ne zararı olucak aksine yarar kestirin kızlar valla 4buçuk aylığım bende ilk gebeliğim
Lalammm NerminUmut ayni haftadayiz cnm valla dun kesdim dayanamadim Allah bilir cnm onlar batil inanc bence omru veren rabbim hayirli uzun omurler versin yavrularimiza insallah kotu dusunmeyelim
Pinkyellow NerminUmut dün kestirdim ve inanmıyorum böle şeylere Allah çocuğumun ömrünü benim saçımın uzunluğuna göre vermemiştir sonuçta
NerminUmut Kuaförden randevu aldim kestircem bende cünkü artik bu sicaklara dayanamiyorum. Tesekkür ederim hepinize 😘