Merhaba kızlar, dün muayene oldum 31.hafta bebeğim 35 haftalık gözüktü ve iri bir bebekmiş kilosu da 2100gr. Geçen ay şeker testi normal çıkmıştı. Doktor ne kullanıyorsun dedi bende her gün kan ilacı ve omega 3 kullanıyorum dedim, omegayı kullanma 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi. Kızlar iri bebek yani makrozomi deyince çok endişe yaptım bana bu durumu anlatabilecek olan var mı?