mavili_bebegimm KIZIM olursa ismini Melina koymayı düşünüyorum. Söylemesi çok hoş geliyor. Sizce nasıl ☺
Mineszn mavili_bebegimm çok güzel bir isim duymadım daha önce ama kulağa hoş geliyo 😊 sağ salim doğsun melina🙏
BeyzaGnaydn Melina guzel fakat degisik, hani insanlar melisa falan da diyebilir bunlarida goz onunde bulundurun derim😊😊