Prensesannesiesma Anneler merhaba 32+5 günlük hamileyim 2 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var gibi hissediyorum ama çok değil eskisi gibi bu durumu yaşayan var mı?
NiceNice Prensesannesiesma bebeğin yeti gittikçe daralıyor ondan olabilir ama kafam da soru işareti kalmasın diyorsanız DR a gidebilirsiniz
Cansummm Prensesannesiesma bu haftalarda olabiliyor canım korkma. Birşeyler atıştır uzan 2 saatte 10 hareket hissetmezsen doktora git tedbir amaçlı. Bu hareket kayma olur az olur güçlü olur önemli olan hissetmen
Tugceecikk Prensesannesiesma 32 deyim evet azalma oldu önceden çok hareketlydi şmdi coğunlukla uyuyor gayet normal yeri daraldı bu dönemde daha çok uyuyorlarmış
NiceNice Prensesannesiesma DR bana yer değiştirirkende hareket etmez demişti senin ki de yer değiştirmiş olabilir?