Gizemela Arkadaşlar 8.ayımdayım ilk hamileliğim sürekli karnım hareket halinde hani ishal oluruz barsaklarımız titret ya sürekli içimde titreyen bişeyler oluyor . Kasıklarımda hissediyorum bazen bu hareketleri.Bu Hareketler erken doğum belirtisi olabilirmi
Yagmurbegum Gizemela üstte kalsın ben sanmıyorum ama herkesın doğum belirtileri farklılık gösterebılıyor tabi. Çok anormal bi durum olmadıkça sakin olun 😊