ipekayan Merhabalar arkadaşlar, hafif bir sancım var artmıyor azalmıyor. Vajinada hafif bir yanma da başladı normal mi acaba ne yapmalıyım?
ipekayan saramomy buraya yazdıktan 10 dakika sonra durdu şimdi daha iyiyim çok şükür. Pazartesi kontrolüm var zaten. Yine tekrarlar ise doktor ile iletişime geçeceğim teşekkür ederim ☺️
Hazal93 Aynıyız ben de 36+2 yim bugün nst ye girdim sancım çıktı yarın sabah yine gel nst ye bakalım dedi doktor.