Gzdsrm evet sizin gibi düşünüp devlette de doktora görünüyorlar baştan başlayıp. Hani ne olur ne olmaz orda da bi kaydım olsun diyorlar siz de öyle yapabilirsiniz. Benim arkadaşım da kerim beyden çok memnun kalmıştı, Sevgi hastanesinden de. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😊