Aynıyiz:)) bende hareketlerini böyle pit pit hissediyorum zaman zaman ama oyle güçlü bir tekmedir içimde kaymadır vs hissetmedim henüz beklemedeyim:)
Bende sürekli ultrasondaki o esneyen videosuna bakıyorum can ya can :)
Neye benzeyecek ama saçları nasıl olacak ten rengi dudakları bezelye bezelye parmakları:)
Hamileligilin ilk doneminde herkes birşey hissediyor musun nasil hissetmezsin sen annesin diyordu çok moral bozukluğu yaşamıştım.
Şu an hissediyorum ama onu gördüm ellerini parmaklarını içimde benimle hep kirpiklerimi izlicem onun doğunca:)
Bu arada battaniyeyi nereden aldınız kızlar battaniye bulamıyorum düzgün. Ya çok pamuklu yada tüylü hep