Merhaba hanımlar, 17. Hafta hamileyim ve ne yazık ki testim 10 gün önce postitif çıktı. Çok fena şekilde ökürürüğüm var ne geceleri uyuya biliyorum gündüzleri de ayağa kalktığımda öksürük tıkıyor ve yedığımı çıkartıyorum. Sizin tavsiye edeceğiniz çay veya bitkisel ürünler var mi?