herkese selamlar ben de doğurangillerden oldum çok şükür. 37+5 haftalıkken 17 eylül gecesi suyumun gelmesiyle hastaneye yol aldık eşimle. suyum kanla karışık geliyordu ebe kontrol etti 3 cm açıklık vardı nstye bağladı bir saat bekledik sancı hiç çıkmadı ben de hiçbir şey hissetmiyordum ve daha kötüsü bebek kanalda bile değildi. acilen sezaryene alındım tabi şoktayım korkuyorum bir anda oldu her şey. ameliyat sırasında göğsümün altında baskı hissettim beni bayıltın dedim bunu söylediğimde gazın yukarı çıkıyor bu çok normal dendi ben de o an sakinleştirdim kendimi sadece bebeği düşünmeye çalıştım ve bebişimin sesini duydum hemen gidip temizleyip kıyafetlerini giydirdiler yanağıma koydular bu benim mi diye ağladım. odaya alındıktan sonra benim ağrılarım çabuk gösterdi kendini. iki defa ağrı kesici iğne oldum. sonrasında kayısı hoşafı ve su içtim. hemşireler ilk yürüyüşe geldiler onu da kolay atlattım diyebilirim başım hiç dönmedi ve saatte bir yürüdüm. gazımı da çıkardım bi kaç saat sonra. bebeğim 2800 gram doğdu. elhamdulillah sütüm geldi ama çok az olduğu için şırıngayla mama vermeye başladık. göğüs ucu ağrılarımı lanolin krem dindirdi. depend bez bu süreçte cidden çok gerekli başta hasta bezi taktılar hiç rahat edemedim lavaboya giderken sorun oluyordu. ameliyattan ilk çıktığında günler nasıl geçecek ağrım dinecek mi diye kara kara düşünüyordum ama bugün daha iyiyim sadece uyurken dönemediğim için sırt üstü yatmak zorundayım ve bu pek konforlu değil. ben hep normal doğum istedim ama hayırlısı böyleymiş rabbim isteyen herkese bu mucizeyi nasip etsin şimdi gidip gelip oğlumu izliyorum😊 benim hikayem böyleydi kendinize iyi bakın🦋