ayminaninannesi Arkadaşlar tekrar başlık açtım.ama çok heyecanliyim sevincimi sizinle paylaşmak istedim dün akşam test yaptım pozitifi gördüm şuan kan sonucumu aldım lütfen bana yorum yaparmisiniz fikirlerinize ihtiyacım var 6 ay onceden kimyasal gebelik gecirdim degerim 1.20 idi suan 43.03 cikti degerim pazar gunu adet gunum 6sinda yumurtladım resim yüklüyorum lütfen beta hcg için yorum yaparmisiniz nasıl bir deger https://imgyukle.com/i/x9PNzy https://imgyukle.com/i/x9Pad6 https://imgyukle.com/i/x9PLYp
Lraybrs ayminaninannesi canım hayırlı olsun 🐣😍 inşallah kat kat artar sağlıklı bir gebelik yaşarsın 🙏🏼🙏🏼❣️
Sevoeco25 ayminaninannesi balim gözün aydın banada çok dua et adetinden önce bu değer çok iyi hiç meraklanma sakin
Feyzaaa1 Hayırlı olsun canım. İki günd bir artması lazım saglıklı gebelik olup olmadıgını anlamak için :) benim ilk sonucum 14 dü şuan 16 haftalıgız
ayminaninannesi Feyzaaa1 43 normal bir değer ama degilmi cnm laboratuvardaki bayan küçük bir değer dedi yeni gebelik dedi o yüzden soruyorum
ayminaninannesi Sermec27 âmin sağol cnm adetten 2 gün önce 43 çıkması guzelmi degilmi bilemedim yorumladığım için teşekkür ederim
ayminaninannesi Birgul âmin çok saol cnm 🙂adetten 2 gün önce 43 değeri çıkması normal olmasına sevindim sagol
ecembugra53 ayminaninannesi 😊❤️ Hadi gözün aydın canım dikkat et kendine ama ilk üç ay cok önemlidir 😊
Birgul ayminaninannesi bormal benim adete 4 gün kala. 12 çıkmıştı 3 gün sonra 70 oldu 4 gün sonra 512
Sermec27 ayminaninannesi gayet güzel canım önemli olan 2 günde 1 2 katı artması inşallah saglıklı bir sekilde devam eder gebeliğin 🤲🥰