Gd1992 Kızlar nakışlı hastane cıkısı setini nereye yaptırdınız ben esen bakış atolyesıne yaptırcam. Ama 200 tl sizce pahalı mı
Bsraskmn Gd1992 bende 195 e yaptırıyorum instagramda sennakisevi sayfasına bence fiyatı uygun gibi normal mağazadan almaya kalktığınızdada o fiyata yakın oluyor bu en azından nakışlı özel tasarım🙂
btlmnc Gd1992 ben instagramda oliviatasarım sayfasından yaptırıyorum 10lu set battaniyesi nohut battaniye kapıda ödeme kargo dahil 195tl
Oglakdorukcum Gd1992 ben 150 yaptırdım kargoda bedava isimli baskı sanırsam yaptırdım nakışlı degil instagramda yaptırdım elime gelmesini bekliyorum
Hashasim2020 Canım ben de 200e yaptırdım instagramda büyük mutluluklar atölyesi sayfasından genelde o fiyatta oluyor
Oglakdorukcum Gd1992 burada içinde kücük yastıkla agız bezi battaneyemi artık ince örtüsüde içinde var 11li
Nrgl_cntrk Gd1992 ben 145e yaptırıyorum canım 200 çok bence. Normalde 129 ama kargo ve kapıda ödemesi ile birlikte 145